Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Прес-центр/Новини та прес-релізи/Оновлена інформація щодо користування Інтернет-банкінгом Universal Bank
3 Липня 2017

Оновлена інформація щодо користування Інтернет-банкінгом Universal Bank

Шановні клієнти!

Пропонуємо Вам ознайомитися з відповідями на ключові питання, які виникають у зв'язку з оновленням систем Банку.

Будь ласка, перейдіть за посиланням

До уваги клієнтів Universal Bank, які одночасно є приватними особами та ФОП

Йдучи назустріч побажанням клієнтів, ми вирішили підключити клієнтів, які є фізичними особами-підприємцями, до системи Інтернет-банкінгу для юридичних осіб для ведення бізнесу. Для цього просимо пройти реєстрацію як корпоративному клієнту. Детальна інструкція за посиланням.

При цьому логін та пароль в Інтернет-банкінгу для фізосіб лишається незмінним. Тепер Ви зможете вільно користуватися Інтернет-банкінгом для фізосіб для особистих потреб (рахунки 2620 та інші), а Інтернет-банкінгом для юросіб — для ведення бізнесу (рахунки 2600 та інші). Після виконання вищезазначених дій проблем з невідображенням рахунків 2620 не виникатиме.



До уваги корпоративних клієнтів Universal Bank

20 червня 2017 р. здійснено перехід Банку на оновлену версію Інтернет-банкінгу.

Нагадуємо, що для можливості роботи в новій системі Вам необхідно перейти за посиланням:https://ibank.universalbank.com.ua/web/registry.html#key та згенерувати нові сертифікати згідно Інструкції. Для активації нових сертифікатів потрібно обов’язково відвідати відділення Банку, надати роздрукований та підписаний сертифікат для його подальшої авторизації, а також підписану заяву на підключення.

Якщо Ви ще не виконали вищевказаних дій, будь ласка, зробіть це якнайшвидше для можливості роботи в оновленій системі.