Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Прес-центр/Новини та прес-релізи/ТАСКОМБАНК вдосконалив сервіси дистанційного обслуговування корпоративних клієнтів
23 Березня 2017

ТАСКОМБАНК вдосконалив сервіси дистанційного обслуговування корпоративних клієнтів

Відтепер клієнти ТАСКОМБАНКу, які користуються сервісами дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» і «ТАС Mobile», отримали доступ до нового функціоналу.

Розвиваючись у ногу з часом, ТАСКОМБАНК постійно інвестує у розвиток технологій, створення нових інструментів та вдосконалення інфраструктури задля того, щоб його напрацювання стали для клієнтів дійсно корисними, а сервіси простими й комфортними у використанні. Відтак, щоб максимально спростити доступ до актуальних банківських продуктів і сервісів корпоративним клієнтам у системі «Клієнт-Банк», ТАСКОМБАНК запровадив:

  • зручну послугу СМС-підтвердження платежів;
  • проведення безготівкових платіжних операцій у межах банку в післяопераційний час – до 20:00;

Крім того, спрощено процедуру продовження терміну дії електронного ключа. Для цього більше не обов’язково відвідувати відділення ТАСКОМБАНКу, оскільки зробити це можна через дистанційні сервіси, що значно економить час наших клієнтів.

Для користувачів сервісу «TAС Mobile», який дозволяє управляти рахунками підприємства або групи компаній через найсучасніші мобільні пристрої — смартфони і планшети на базі операційних систем iOS (iPhone, iPad) та Android доступна функція відкриття депозитного вкладу та відправлення сертифікату електронного підпису за допомогою електронної пошти (е-mail).

День ділової людини розписаний по хвилинах — переговори, відрядження, зустрічі, невідкладні справи, саме тому ТАСКОМБАНК впровадив і надалі вдосконалюватиме дистанційні банківські сервіси для сучасних бізнесменів та підприємців. Нині канали дистанційного управління суттєво прискорюють здійснення таких операцій як:

  • проведення платежів;
  • віддалений контроль за поточним залишком на рахунках компанії;
  • генерування виписок за будь-який період;
  • відстеження фінансових потоків підприємства або групи компаній ;
  • управління платіжними лімітами та акцептами понадлімітних платежів.

Сервіси дозволяють оперативно керувати фінансовими потоками компанії, швидко та своєчасно приймати об’єктивні рішення та використовувати інформацію як стратегічний ресурс.