Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Прес-центр/Новини та прес-релізи/Аптечна мережа ТАS брала участь у щорічній спеціалізованій конференції «Parapharmaceuticals & Сosmetics in UA—2013»
4 Листопада 2013

Аптечна мережа ТАS брала участь у щорічній спеціалізованій конференції «Parapharmaceuticals & Сosmetics in UA—2013»

10 жовтня 2013р. у столичному готелі «Русь» відбулась щорічна спеціалізована конференція «Parapharmaceuticals & Сosmetics in UA—2013», організована компаніями «МОРІОН» та «УкрКомЕкспо» за партнерської підтримки міжнародної громадської організації (МГО) «Асоціація виробників, розробників та операторів ринку спеціальних харчових продуктів і лікувально-профілактичних косметичних засобів», Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торгової палати в Україні (АТП), а також Асоціації «Оператори ринку медичних виробів».

В межах конференції обговорювались такі актуальні питання ринку, як регуляторні аспекти діяльності; парафармацевтика – тренди розвитку; виробник і аптека: сподівання і реальні можливості.

Аптечна мережа ТАS прийняла активну участь у дискусії з актуальних питань ринку. Зокрема, питання розвитку ринку підняла директор з маркетингу компанії

«ТАС-ФАРМА» Юлія Литвиненко: «Україна має великий потенціал для розвитку ринку косметики, бо аптеки зацікавлені у роботі з цією групою товарів. Маркетингові дослідження  споживачів мережі аптек ТАS свідчать, що люди йдуть в аптеку не тільки суто за ліками. Якщо  2012р. тільки 10% респондентів були готові придбати косметику в аптеці, то 2013р. їхня кількість складала вже 45%. Таким чином, культура споживання поступово підвищується.

При виборі косметики прийнятний рівень цін вже не є головним критерієм покупки. На перше місце вийшли  якість косметики, склад інгредієнтів, натуральність, безпечність. Однак зазначу, що споживач ще не повністю розуміє різницю між дорогою лікувальною косметикою, придбаною в аптеках, і дешевим мас-маркетом. Існує проблема відсутності чіткого позиціонування торгових марок – у боротьбі за збільшення продажу деякі виробники виставляють товар де завгодно: у супермаркетах, на ринках і т.п. Це заплутує споживача, знижує його лояльність, і в результаті не дозволяє нам збільшити продажі даного продукту.

На питаннях взаємодії виробників косметичного ринку і аптечних мереж більш детально зупинилась комерційний директор компанії  «ТАС-ФАРМА» Ольга Мельник: «Досвід нашої компанії свідчить, що успішне просування парафармацевтики і косметики можливе тільки за умов партнерських відносин з виробником. В умовах низької маржинальності аптечного бізнесу ніша косметики і дієтичних добавок  дає можливість отримати додатковий прибуток. Проте існують наступні проблеми ринку: по-перше, дефіцит кваліфікованих продавців у аптеках цієї категорії; по-друге, пасивна позиція деяких виробників у залученні споживачів до аптеки та просуванні свого продукту на ринку.

З низкою виробників компанія «ТАС-ФАРМА» має позитивний досвід реалізації партнерських проектів, які сприяли зростанню продажів не тільки під час дії акції, але й протягом наступних місяців після її закінчення. Ми завжди готові до співпраці, адже підвищення культури споживання на ринку парафармацевтики і косметики – це спільна праця аптеки та виробника. Споживач має усвідомити, що в аптеці можна отримати не тільки необхідні ліки, але й засоби профілактики, отримати консультації фахівців та – обов’язково – позитивні емоції».