Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Прес-центр/Новини та прес-релізи/СГ «ТАС» суттєво покращує свої позиції в трійці лідерів з продажу полісів ОСЦПВ, скорочуючи відставання від основних конкурентів, які посідають перше та друге місця
4 Вересня 2013

СГ «ТАС» суттєво покращує свої позиції в трійці лідерів з продажу полісів ОСЦПВ, скорочуючи відставання від основних конкурентів, які посідають перше та друге місця

Страхова група «ТАС» суттєво покращує свої позиції в трійці лідерів з продажу полісів ОСЦПВ, скорочуючи відставання від основних компаній-конкурентів, які посідають перше та друге місця. Про це свідчать дані рейтингу з «Автоцивілки». В період з грудня 2012 року по червень 2013 року розрив СГ «ТАС» із лідером скоротився з 2,12 до 1,76 разів, а з СК, яка посідає друге місце, – з 1,8 до 1,5 разів (за даними МТСБУ).

За перше півріччя 2013 року СГ «ТАС» зібрала 73,7 млн грн страхових премій з ОСЦПВ, що складає 38,8% у портфелі Компанії. «Утримання таких високих позицій на ринку досягається завдяки наполегливій праці співробітників Компанії, широкій мережі наших підрозділів, а також довготривалій та плідній співпраці зі страховими посередниками і партнерами», – наголосила начальник Управління страхування транспортних ризиків СГ «ТАС» Наталія Луценко.

Свої лідерські позиції на ринку ОСЦПВ Страхова група «ТАС» підтверджує також статусом компанії №1 з виплат за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності у рейтингу «Insurance ТОР», виплативши у 2012 році найбільше за всіх – 89,5 млн гривень. На сьогоднішній день кожна десята виплата на ринку «Автоцивілки» здійснюється «ТАС», а щогодини Компанія відшкодовує своїм клієнтам понад 100 000 гривень.

«Ми чітко розуміємо, що продаємо не поліси, а виплати. Тому ми переконані, що рано чи пізно клієнт обере саме ту компанію, яка платить. Збираючи вдвічі менше премій, у порівнянні з лідером ринку, ми виплатили в минулому році більше за всіх, при цьому швидкість урегулювання в нас в 2 рази більша, ніж в середньому на ринку. Кожен клієнт Компанії може контролювати етапи врегулювання своєї справи, відстежуючи її стан в режимі онлайн або по телефону. Водночас, наша Компанія має одну з найбільш розгалужених мереж на ринку (понад 450 точок продажів), завдяки чому кожен клієнт у випадку ДТП може отримати підтримку в будь-якому куточку України, незалежно від того, де він придбав поліс, – наголосив Голова Правління СГ «ТАС» Павло Царук. – Від якості процесу врегулювання залежить наша репутація і, якщо ми продаємо понад 700 тис. полісів ОСЦПВ в рік, то, відповідно, зобов’язані забезпечити належне сервісне обслуговування кожного клієнта».