Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Прес-центр/Новини та прес-релізи/В СГ «ТАС» запрацював новий онлайн - сервіс для закордонних асистуючих компаній – партнерів
22 Серпня 2013

В СГ «ТАС» запрацював новий онлайн - сервіс для закордонних асистуючих компаній – партнерів

З серпня 2013 року в страховій групі «ТАС» запрацював он-лайн сервіс для закордонних партнерів, що надають послуги медичного асистансу для клієнтів Компанії, які застраховані за програмами страхування медичних послуг під час подорожі за кордон.

Цей сервіс дозволяє асистуючій компанії – партнеру, через спеціальний портал, цілодобово та в он-лайн режимі здійснювати перевірку валідності поліса та програм страхування клієнта, що дає можливість більш оперативно організувати необхідну допомогу для клієнтів СГ «ТАС» за кордоном.

«Після того, як наша компанія почала використовувати запропонований страховою групою «ТАС» сервіс для перевірки валідності полісів, то відразу прискорилася здатність організовувати медичну допомогу для клієнтів Компанії", - прокоментувала роботу онлайн - сервісу Зарина Бейсова, начальник оперативного відділу асистуючої компанії «REMED» (Туреччина).

«Структура програми доступна та проста в користуванні, має легке та зрозуміле меню та швидкі функції пошуку. Послуга від СГ «ТАС» дозволяє по номеру поліса визначити всю необхідну інформацію про пацієнта, зменшивши при цьому час та витрати на телефонну розмову. Також он-лайн сервіс дозволяє відразу зберегти всю інформацію в картці клієнта та негайно організувати медичну допомогу»,– прокоментувала Олена Мошюрінг, директор з медичного асистансу німецької компанії «All In One Agency».

Нагадуємо, Страхова група «ТАС» за перше півріччя поточного року уклала 549892 страхових договорів, це на 4% більше, ніж за аналогічний період минулого року, кількість договорів за видом виїжджаючих за кордон за цей період становить понад 38 тисяч. Існуюча Служба медичного асистансу Компанії протягом доби опрацьовує до 1000 дзвінків - звернень.