Результати щорічного Всеукраїнського конкурсу "Бренд року"
За результатами щорічного Всеукраїнського конкурсу "Бренд року" в номінації "Бездоганна репутація" перемогу здобула СГ "ТАС", а в номінації "Народне визнання" аптечна мережа "Даша"
5 червня 2009 року Гільдія Брендов - засновник всенародного конкурсу-рейтингу національних та глобальних Брендів оголосила результати щорічного Всеукраїнського конкурсу "Бренд року України".
За результатами народного дослідження були визначені переможці в різних номінаціях, серед яких бренди компаній, що входять до складу Групи "ТАС".
Як повідомили організатори конкурсу, переможцем у номінації "Бездоганна репутація" став бренд "TAС" Страхової Групи "ТАС", у номінації "Народне визнання" кращим був визнаний аптечний бренд "Даша".
Довідка:
Конкурс "Бренд року" проводиться щорічно з 2000 року. Є незалежним рейтингом популярних брендів в Україні. За 9 років свого існування, володарями почесного кубку стали понад 200 компаній. Основна мета конкурсу - формування вищої ліги українського бізнесу.
ЗАТ "Страхова Група "ТАС" створена в 1998 році. З 2001 року входить до складу Групи "ТАС". СГ пропонує своїм клієнтам понад 100 страхових продуктів з 60 видів комплексних і спеціалізованих програм добровільного та обов'язкового страхування.
МП "Даша" працює на ринку України з 1998 року. З травня 2008 входить до складу Групи "ТАС". Основний напрямок діяльності - фармацевтичний ритейл. Аптечна мережа представлена 31 аптекою в шести регіонах України.