Фактична адреса ТОВ «Група ТАС»:
01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 30,
тел.:  (044) 593-73-01
E-mail: office@tas.ua
Укр  | Eng 
Головна сторінка/Пресс-центр/Новости и пресс-релизы/Прощавай "Даша" - вітаю TAS! Зміни на краще для Вас

20 Вересня 2010

Прощавай "Даша" - вітаю TAS! Зміни на краще для Вас

Аптечна мережа "Даша" провела ребрендинг, в результаті якого змінилася назва, система візуалізації та цілісна ідеологія бренду компанії, що в комплексі передбачає більш активне впровадження стратегії розвитку бізнесу з реалізації найвищих стандартів якості та просування цінностей здорового способу життя.

Ребрендинг Аптечної мережі TAS - це закономірний етап розвитку Компанії, яка поставила перед собою мету стати національним лідером фармацевтичного ринку. Зокрема, TAS прагне не тільки посилити свою конкурентоспроможність та збільшити частку ринку в Україні, а й стати національною аптечної мережею, з чітко вираженим і впізнаваним брендом, що входять до "трійки" лідерів за обсягами, технологіями та якістю продажів.

Поставлені завдання вимагають нових маркетингових підходів, в тому числі - і зміни візуального ряду.

"Новий яскравий аптечний бренд привертає до себе увагу, перш за все легкістю сприйняття та нестандартною кольоровою гамою", - зазначив Генеральний директор мережі аптек TAS Валерій Гудзенко. - "Для нашої компанії ребредінг - це не просто зміна візуального стилю, але й нова філософія відносин з покупцем. Крім того, проводяться трансформації - це додаткова можливість заявити про себе як про сучасну аптечну мережу з європейськими стандартами в роботі та високою якістю обслуговування. Підвищуючи конкурентоспроможність компанії завдяки застосуванню сучасних маркетингових інструментів, ми будемо швидше досягати поставлених цілей і оперативно задовольняти потреби наших клієнтів".

Стратегія розвитку Компанії розроблена спільно з однією з провідних світових консалтингових компаній. Візуалізацією фірмового стилю займалося українське рекламне агентство. В основі логотипу, виконаного у малиновому, білому та помаранчевому кольорах, використаний фірмовий знак TAS Group.

Продумана система навігації, зручний графік роботи та вигідне місце розташування дозволять підвищити впізнаваність Аптечної мережі TAS та зайняти провідні позиції на ринку, завоювавши лояльність споживачів.

Всі аптеки мережі TAS працюють в форматі міні фарммаркету та об'єднані слоганом "Спочатку здоров'я!". Компанія формує на ринку імідж помічника та радника для людей, які дотримуються принципів здорового способу життя, які турбуються про своє здоров'я, так і самопочуття близьких.

Розуміючи свою соціальну відповідальність перед суспільством, Компанія піклується про здоров'я населення та просуває культуру здорового способу життя. У цьому і полягає місія Аптечної мережі TAS, яка завершила в Києві процес ребрендингу і переходить на новий виток свого розвитку.

Джерело: Прес-центр Аптечної мережі TAS